5 månader

Så har grabben blivit 5 månader. Alla huggtänder är utbytta mot
nya, inte lika vassa men de känns. Sista tanden var kvar fastän den nya 
hade börjat komma fram, jag började bli lite orolig, men till slut så lossnade
den också. 
Dagarna tillbringas med olika sökövningar lek och vila, + att han ska lära
sig alla ljud som finns och vad det är, han kan ibland skälla bara för att
måsarna skriker eller när han tycker sig se något bortåt skogen.
Han har lite svårt att komma ner i varv när vi har lekt eller
hållit på med nån övning. Men oftast så fungerar det
riktigt bra efter en stund. Cashs favoritsysselsättning är att plocka
ur alla leksaker och annat som finns i hans röda ryggsäck. Särskilt
när han tycker att nu är det dags att bry er om mig också.



Så jag städar plockar i och han plockar ur.


Han är ganska nyfiken av sig så när vi ska göra nåt
så ska han definitivt vara med, mitt i centrum. Det blir lite svårt
att få nägot gjort.



Att bada det tycker han inte om, kan bero på att han strulat ner från bryggan
några gånger, så vi vet att han kan simma, men att gå in i duschen när man
duschar det går bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken påhittig liten kille du har! Fick veta idag att tollarvalpen min moster (Ann-Christin) pratat om minsann var min rödings kusin! Lite otippat men kul!

2011-07-26 @ 20:28:06
URL: http://vardagsskoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0